Blogguppehåll!

Åh, vad glad man blir när man gång efter gång försöker logga in för att blogga. Jag har älskat blogg.se de senaste dagarna, men nu verkar det funka i alla fall! Har haft en massa bloggidéer under helgen, men nu är allt borta känns det som... Har ett par vårbilder från igår som jag hade tänkt ladda upp, det får bli senare ikväll.

Idag är det första april, någon som har blivit lurad? Måste få säga att dagens aprils fool är Shanay. Först blir hon lurad att hon inte kan följa med på Berlinresan för att hon inte är i historiagruppen och hon får ingen refund. Sedan går hon på att Sadde ska flytta, direkt efter att de har suttit och snackat om att det är första april. Sist men absolut inte minst säger jag till Shanay att jag måste berätta något för henne. Hon kommer fram till mig och jag drar ner dragkedjan på min tjocktröja, visar magen och säger "Shanie, jag är med barn." The look on her face säger jag bara! Hon kom i och för sig på det rätt snabbt, men gosh, det var en ovärderlig sekund där hon såg oerhört rädd ut! It made my day!

/Julio


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha! jag har inte hört ett enda aprilskämt.. :( fast man kanske ska vara glad :P

2008-04-01 @ 18:06:21
URL: http://fridoc.blogg.se
Postat av: Anonym

APRIL APRIL!

2008-04-01 @ 19:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0