EE

Extended Essay is constantly on my mind. Can´t get it out of my head. Aahr! Har just börjat på min source list och har fått ihop fem böcker som faktiskt verkar riktigt bra! Det enda problemet är att bara en av dem finns på något bibliotek i Stockholm och den är utlånad till i maj. Oh well, får försöka hitta dem någon annan stans.

Om någon av en händelse har en jättebra bok på homosexualitet hemma så slå en pling, I'm in great need of one! Gärna en om orsaker till sexuell läggning, någon som innehåller tvillingstudier eller bara någonting om 'the gay gene'!

/Julio

P.S. Är det bara jag som inbillar mig att jag verkligen ska skriva klart EE innan sommaren är över? Wish me luck, för jag ska vara den första i världshistorien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0