fishy

jag har en god vän, han heter viktor. viktor har haft två fiskar på sitt rum i en skål. i lördags fick jag veta att en utav dem hade dött. "Mer Stek" hade dött, han hette mer stek eftersom att han hade en sån där härlig guldig färg som den andra fisken "stek" inte hade.

Viktor berättade detta i lördags som sagt, på min kompis lindas 18 års fest..
alla utbrast i skratt, nästan så att man grät..
men stackars "mer stek", hoppas att han hade en fridfull död och lever gott i himmelen.

pink floyd är btw. bästa musiken att plugga till, iaf för mig, för jag kan inte texterna..så då kan jag inte sjunga med, vilket är alltid ett plus när man försöker plugga ;)

och juste! på fredag öppnar ett café som jag och många fler har jobbat jättemkt med och gjort om! kl. 18 Gula Villan vid sollentuna pingstkyrka, den med ljusskylten ;D
busshållsplats: sollentunavallen
kom vettja !

piiis out / Idaho

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

aw det var fint sagt - något jag verkligen behövde höra idag :)

2008-04-27 @ 16:25:45
URL: http://nevnarien.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0