Ge mig tid...

...eller disciplin. The two things I lack. Hur mycket tror ni att jag pluggade igår? Gjorde några psych DQ´s och försökte jobba lite på matteportfolion. Idag skulle jag ha haft psykologiprov, men jag är fortfarande krasslig så jag stannar hemma idag också. Imorgon ska portfolion in och tror ni att jag är klar? Nej, inte riktigt.

Klockan två ska Viktor iväg och då kan jag jobba på portfolion, eftersom hans dator är den enda med Microsoft Equation Editor. Jävla bajsprogram. Jag hatar det, det tar 50 gånger så lång tid att göra mattesaker på datorn än för hand, så why måste vi skriva på datorn?!

Well, ännu en godbit från deviantart!

image53

Keira Knightley by Nevnarien

/Julio

Kommentarer
Postat av: Frida

Man kan ladda ner equation editor =) annars har jag för mig att det är lite smidigare med formler i open office..

2008-04-03 @ 19:31:33
Postat av: Julia

Jo, jag älskar formler i OO, men jag har varit så grymt duktig och förstört det så det funkar inte längre... Får testa att ladda ner equation editor ;)

2008-04-03 @ 21:19:06
URL: http://nerdsandthecity.blogg.se
Postat av: ida

ehm, tänderna är helt off! :P det ser ut som babytänder

2008-04-04 @ 18:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0