I LOVE ZONTA INTERNATIONAL!!!

I LOVE ZONTA INTERNATIONAL!

I got the friggin' scholarship!!! Omg, omg! Alla de där dumma uppsatserna lönade sig! Trodde aldrig att jag skulle få det, men idag ringer en kvinna från Zonta International och säger: "Hej! Jag vill säga till dig att du har fått vårat stipendie på 3700 kr. VI vill gärna att du kommer på vårat nästa möte och berättar om vad du gör." Awesome!!!

Kan ni fatta? Jag fattar inte!! Jag är 3700 kr rikare!! Eller ja, måste ju fortfarande betala friggin' conference fee på en massa dollar, men åh vad glad jag blir!!!

If I don't make any sense, så kanske jag ska förklara lite. Jag och Ida ska nämligen på GYLC, Global Young Leaders Conference, och jag har sökt en massa stipendier och sponsring för att ha råd och nu får jag äntligen utdelning!

Tack Zonta International, jag älskar er!

image51

/Julio

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Godnatt!

2008-04-02 @ 22:51:10
URL: http://onemoretry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0