Late

hej hopp!
jag vet, jag är världens sämsta på att blogga.. är inte riktigt van än :P
anyhow, lab report biology, det finns bara ett ord för att beskriva känslan: FUN!
..not
aja, fick precis reda på att vi kmr få en till svenska bok på måndag, jag som hade hoppats på att jag skulle kunna få läsa nån bok som jag faktist vill läsa, för en gångs skull.. men inte inte.

hur helgen ser ut? har två matcher imorgon som vår landslagstränare kommer och kollar på.. press press.. speciellt eftersom att jag har legat på latsidan när det kommer till träning OH WELL.. too late antar jag!
men det blir nog kul, annars ska helgen spenderas med massvis med läxor och scholarship applications! yey
nä men det är helt ok.
mormor är här nu och vi ska ha en myskväll, hon jag mamma och signe(min lillesyster) bara för att morfar har åkt till skövde!
nog om oviktiga saker här kommer en "viktig"(host) grej, jag funderar på att återgå till mitt blonda jag, dock kanske mer blond än vad jag var innan, fast jag känner att brunt känns rätt så bra för tillfället. I'm torn!

nu ska jag gå ner och spendera kvalitetstid med familjen! heh
CIAO /ida

Kommentarer
Postat av: Hallongrottan

Men Idaho, inte ska du blondera dig!!! :O Du ser ju så bra ut som du är nu! :(

2008-04-04 @ 21:04:13
Postat av: Shanie

knip igen carlieboy! jag saaaknar blondie :'(
BLONDIE! *klappklappklapp* BLONDIE! *klappklappklapp*

2008-04-11 @ 23:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0