The Backback and the Weekend

Här kommer bilden på min ryggsäck som jag lovade förut, visst är den awesome?

Och så en liten sammanfattning av helgen! Fredagsmorgonen spenderade jag i bildsalen där jag förfinade mitt självporträtt för att sedan ha en liten fotorunda med Claes som resulterade i några fina bilder på Claes och en underbar bild på Mr Bubbles:

image57

Efter skolan tog jag en tur i Täby Centrum med Patrik och Frida och sedan mötte jag pappa, som skjutsade oss till Lidingö! Där tog den storslagna maskeraden rum, en riktigt lyckad kväll måste jag säga. Tack Adam!



Lördagen började bra på Psykoterapimässan där min farbror föreläste om ledarskap i krissituationer och fortsatte på Andy Warholutställningen på Moderna Muséet. Dagen avslutades i Vaxholm på middag hos kusinerna, sjuk god mat som vanligt!

Idag har jag försökt plugga lite, men som sagt(tror jag) är min koncentrationsnivå på noll nu för tiden så jag har fått till en halv sida. Sedan åkte jag, far och bror in till Staden och åt middag och kollade på bio, Reservation Road. See it.

/Julio

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Du är välkommen att vara med i min tävling här:
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

2008-04-14 @ 00:26:33
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0