The day of an IB1

Framsidan av Jakobs kalender, aint bad huh? ;)
image63
man kan tolka bilden på olika sätt, och det är väl lite det som är poängen.. hitta på din egen lilla story..

min går iaf såhär: Mannen med hatten på bordet försöker ta sig upp ur sin stol för att sparka fotbollen på de midgets som går på golvet, ormen försöker skrämma bort the midgets och the midget vid stolen försöker sparka stolen så att mannen ska trilla av den så att the midget själv ska få sitta där.. han med paraplyet sjugner o sjunger för visst är det en vacker regnbåge, och han drömmer om att hitta guld vid regnbågens slut, men whoops det är midgets i vägen, vad gör han nu? det vet han inte än.. sen ovanför regnbågen försöker två fiskar attackera en stackare som har hamnat vid hörnet på fönstret.. han kommer ju inte igenom fönstret eftersom att fönstret är stängt! rackarns babaner, istället tänker han att han har två utvägar, hoppa på flygplanet, elelr att hoppa på en utav de fåglarna som flaxar ovanför, men att då riskera att bli äten..men vem vet, väljer han inte så kmr han nog att bli stekt av solen..
tough choice, aja, det var en trevlig historia för den som orkade läsa den!

i donno what we're yelling about..(anchorman) / Ida


Kommentarer
Postat av: Hallongrottan

Men Ida, du är ju helt vansinig. Men å andra sidan blir man lätt det i IB. Dessutom är du ju trevlig ändå :)

2008-04-14 @ 20:44:47
Postat av: Julia

jag hjärta LAO
=)

2008-04-14 @ 22:03:30
URL: http://nerdsandthecity.blogg.se
Postat av: ida

haha jag vet.. utanför IB så kallas det för kreativitet ;D

2008-04-15 @ 17:57:50
Postat av: jakob

vilken..um...fin historia. jag är stolt ägare till målningen.

2008-04-15 @ 18:50:32
Postat av: Erik Holmberg

Är det Jakob Holmberg? Min blygsamma bror som är detta verks skapare?

Jag är impad

2008-04-16 @ 17:22:26
URL: http://basisternas.blogg.se/
Postat av: ida

nä jag är skaparen men han är ägaren :D och delvis skapare!

2008-04-17 @ 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0