I know you missed me!

Nu är jag tillbaka! Planet landade kvar över 7 i fredags morse och jag har nästan återhämtat mig nu. Det enda som är kvar är att packa upp väskan... Suck!

För ungefär tre veckor sedan landade vi alltså på Dulles International Airport i Washington D.C., där vi möttes av en massa finnar, amerikaner och indier som stod och väntade på bussen ut till konferensen. Det kändes sjukt overkligt och det var varmt och fuktigt som satan... När vi kom fram till hotellet vi skulle vara på den närmaste veckan delades vi upp i länder, rum och bussar och jag skiljdes från mina svenska vänner och gav mig in på nya äventyr med mina nya vänner i Turkiet.

Turkiet var en lustig grupp. Vi hade alla sorters människor. Vikingarna Maria och jag, lustigkurren Garret, smart-ass Bhavik, gitarr-geniet Josh och diplomatiska Lisa. Plus en massa annat skönt folk! Vi bodde grannar med Costa Rica och varje tråkig stund vi fick gick vi till anfall mot dem. En dag bestämde vi oss för att ta det sista steget och invadera dem fullt ut. Jag tror att de blev internationellt erkända som the Turkish Republic of Costa Rica, det kändes verkligen skönt ;)

Anyways, jag ska inte gå in alltför mycket på vad som pågick i Turkiet, det skulle hota landets säkerhet. Vi hade iallafall riktigt roligt och vi svenskar lyckades få en massa utlänningar att dansa små grodorna på midsommar!

Efter tre veckor var vi trötta, panka och ganska nöjda. Det var grymt skönt att komma hem till lilla tysta Sverige efter New York. Men det är ganska tyst och tråkigt.

/Julio

Kommentarer
Postat av: Frida

ska ringa och skrika på dig så kan du itne klaga på att det är tyst! MWEHEHEHE



frida har tråkigt på jobbet

2008-07-08 @ 15:34:28
Postat av: Julia

Haha, jaa! Gör det! Skulle va kul =)

2008-07-11 @ 15:55:19
URL: http://nerdsandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0