People Spotting and Clock Watching

Har spenderat dagen inne i stan med mina gamla kompisar Andreas och Amin som jag tränade Taekwondo med en gång i tiden. Vi har dragit runt i stan och njutit av vädret, ätit MASSOR och kollat på människor. Vi började med att köpa korv och sätta oss i humlegården, sedan köpte vi glass och tryckte i oss, godis, mer glass och avslutade det hela med en fika i gamla stan = Julia köper en bautastor macka för att hon cravar avokado.

Efter gamla stan gick vi bort till Sergels torg och kollade in alla fjortisar och emos som hänger där. Amin bor i USA och där finns inte dom här typerna av människor, så vi hade otroligt roligt åt att kolla på dem. Inte nog med att kolla på dem - vi bytte till teleoptiken på Amins kamera (min ligger fortfarande hos Denise!) och smygfotade en massa människor. Creepy? Nej, inte alls. Det är ni som är konstiga, inte jag.

Nu är det lite mer än en månad kvar tills att jag flyttar. Panic?

/Julio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0