Qongqothwane

Ska alldeles strax springa iväg till tåget och åka till kyrkan för en introdag med konfirmanderna. Igår hade vi grillkväll med ledarna och det känns faktiskt mycket bättre nu! Alla är jättesöta och snälla så jag kan nog hitta någon som kan ersätta Emma för två veckor (förlåt Emma!).

Tid börjar bli en scarce resource nu, hur man nu säger det på svenska... Idag måste jag hinna med att packa till Karlberg, boka biljetter till Schweiz, plugga körkortsteori och bjuda hem kusinerna till min födelsedag. Dessutom har jag planerat att vara i kyrkan mellan 10 och 12, bada med Bullen och Gourpie och åka vattenskidor med Frida, Patrik och Philip. Hur får man tiden att räcka till? Ändå känns det som att det funkar varenda gång man känner så här, så det ska väl funka nu med!

/Julio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0